Fysiotherapie Arami - Fysiotherapie, Personal Training en Massages

Mogelijk gemaakt door

Mijn Blog

Rugpijn

Wist u dat 60-90% van de gehele Nederlandse bevolking ooit te maken krijgt met lage rugpijn?
Heeft u ook last van uw rug? Dan bent u één van de vele, want rugpijn is de meest voorkomende klacht in de westerse wereld.
Wilt u hier verandering in brengen en geen pijn meer voelen? Maak vandaag dan nog een afspraak voor een intake en 1e behandeling!

Fysiotherapie Arami - Massages, Fysiotherapie en/of Personal Training

Bij Fysiotherapie Arami kunt u terecht voor een fysiotherapeutische behandeling, een massage en/of een personal training aan huis of op de praktijk. Dus of u nou klachten heeft of gespannen bent of fit wilt worden. Hier bent u dan in ieder geval aan het goede adres.

Fysiotherapie Arami

Fysiotherapie Arami: Voor uw Fysiotherapie behandelingen, Personal Trainingen en massages aan huis in de regio's Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht en Zoetermeer. Ook kunt u een afspraak maken voor in een praktijk te Zoetermeer . Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken, neem dan gerust contact met mij op.

Fysiotherapie

Fysiotherapie behandelingen kunnen eventueel ook gedeclareerd worden bij uw ziektekosten verzekering!
U kunt dan ook op afspraak langs komen in een praktijk te Zoetermeer.
Maak vandaag nog een afspraak of neemt u gerust contact met mij op indien u vragen heeft!